Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Традиция - Революция - Интергация

Вы, Старшие, позвавшие меня на путь труда, примите мое умение и желание, примите мой труд и учите меня среди дня и среди ночи. Дайте мне руку помощи, ибо труден путь. Я пойду за вами!

Наши корни
: Белое Дело (РОВС / РОА - НТС / ВСХСОН), Интегральный национализм (УВО / УПА - ОУН / УНСО), Фалангизм (FET y de las JONS / FN), Консервативная революция (AF / MSI / AN / ELP / PyL)
Наше сегодня: Солидаризм - Традиционализм - Национальная Революция
Наше будущее: Археократия - Энархизм - Интеграция

13 янв. 2008 г.

Buddo-Nazism

Как только решил выразить свой интерес к ариософии в Википедии, обнаружил патрясающие параллели между буддизмом (в тибетской ламаистской версии) и оккультным нацизмом. Примечательно, что этот "нацизм" отнюдь не националистичен. Эти нацисты спокойно общались и даже поучались у инорасовых тибетцев. Итак параллели: кроме буддийской свастики и медитаций, культ Великих Неизвестных (бодхисаттв), вера в переселение душ (Гиммлер как аватара Генриха Птицелова), врил как кундалини и черное солнце как Нирвана.
There are some interesting parallells between Nazism & Tibetian Buddism. Black Sun as nirvana, buddist svastika, vril-energy, theory of incarnations, Hidden Masters as Boddhisattvas, idea of Shambhala.
http://messir-yunus.livejournal.com/203290.html

Muhammad Assad as Foundator of Pakistan = Leopold Waiss - Ukrainian Jews

Леопольд Вайсс народився 2 липня 1900 року у Львові в сім’ї відомого адвоката.
Вже в дитинстві Леопольд виявив незвичайні здібності та зацікавлення тонкощами юдейської теології, що особливо тішило його діда – рабина Чернівців. Проте в 14-річному віці його родичі мали всі підстави сумніватися, чи справді з нього може бути добропорядний рабин: Леопольд утік із дому до Відня, де під вигаданим іменем вступив до австрійської армії (саме розпочалася Перша світова війна). Можна собі уявити розпач його родини, яка підняла на ноги всю поліцію монархії! Зрештою, допомогли віденські євреї, і батько сам приїхав до столиці забирати “блудного сина” з війська додому.
Проте через чотири роки, коли повнолітнього Леопольда призвали до армії, він уже не мав жодних схильностей до муштри, натомість вступив на філософський факультет Віденського університету. 1920 року здібний юнак втратив інтерес і до науки. Одного дня купив квиток на потяг до Праги, звідки невдовзі перебрався до Берліна. Тут його запросив до співпраці відомий журналіст Мурнау. Наступна робота – участь у написанні сценарію якогось фільму. Працюючи в United Telegraph, він уславився завдяки інтерв’ю з дружиною Максіма Ґорького, з якого світ дізнався про голод у Поволжі.

Хто зна, як склалося б подальше життя Леопольда, якби 1922-го він не отримав запрошення відвідати дядька по материній лінії Доріана, директора психіатричної клініки в Єрусалимі. Водночас юнак запропонував свої послуги Frankfurter Zeitung і наступні декілька років у амплуа журналіста мандрував країнами Близького Сходу.
Єврейська культура відома своїми суперечностями: з одного боку – ортодоксальний юдаїзм і гетто, з іншого – витоки християнства, а ще з іншого – емансиповані інтелектуали Австро-Угорщини з їхньою спроможністю захоплюватися найнесподіванішими культурними впливами. Леопольд Вайсс належав до останньої групи. Завжди жадібний до нового та незвичайного, він робив несподівані для себе відкриття. “Як ви можете плекати надію перетворити Палестину на свою батьківщину за такого великого невдоволення арабів, які, попри все, переважають вас?” – запитав він якось Хаїма Вайцмана (майбутнього президента Ізраїлю). Той відповів: “Сподіваємося, за декілька років вони вже не становитимуть більшості”. Так Леопольд став антисіоністом.
1923 р. Вайсс повернувся до Відня, помирився з батьком та отримав замовлення від Frankfurter Zeitung на книгу про свої подорожі. Наступного року Unromantisches Morgenland (загалом він написав три книги) вийшла з друку, а її автор продовжив знайомство зі світом ісламу: Амман, Дамаск, Тріполі, Алеппо, Багдад, Курдистан, Іран, Кабул, Мерв, Самарканд, Бухара, Ташкент, Урал, Москва. Перетнувши 1926 року польський кордон, Леопольд вирушив просто до Франкфурта, а звідти – до Берліна, де прочитав серію лекцій в академії геополітики.
Цього ж року він прийняв іслам (за що з ним порвали стосунки всі його львівські родичі; втім 1935-го вони знову помирилися з ним). Він не міг забути слів, що йому якось сказав афганський коваль: “Але ж ти – мусульманин, хоча й не здогадуєшся про це”. Леопольд Вайсс став Магометом (арабською Мугаммадом) Ассадом.
Звільнившись із Frankfurter Zeitung й уклавши контракти з Neue Zurcher Zeitung, Telegraat (Амстердам) і Koelnische Zeitung, Ассад провів наступні шість років у мандрах між Лівією й Аравією, взявши на себе місію емісара лівійських моджахедів Санусі й боровся проти італійських загарбників. Водночас він заприязнився з королем Абдулом Азізом Ібн Саудом, родині якого допомагав у війні за владу та створення держави Саудівська Аравія. Вдячні Сауди довго платили непосиді стипендію, яка підтримувала його наукові студії мусульманства.
1932 року Ассад уже в Індії. Поет Магомет Ікбаль переконав його залишитися, щоб пропагувати ідею Пакистану. І це заслуга Ассада, що Індійська мусульманська ліга включила її до своєї програми 1940 р. У роки Другої світової війни англійці інтернували Ассада як німецького підданого. Після її закінчення він заснував декілька газет і відіграв неабияку роль в утворенні держави Пакистан. 1947-го очолив департамент Близького Сходу міністерства закордонних справ Пакистану, 1952-го став повноважним представником Пакистану в ООН.Через незгоду мусульманського духовенства на його одруження з американською мусульманкою Полою Гамід (це була вже третя дружина, перша померла, а з другою він розлучився, що суперечило шаріату) 1954 року Ассад подав у відставку і, заохочуваний провідними мусульманськими теологами США, почав перекладати Коран англійською мовою. Саме це заняття стало основною справою всього його життя. Перше видання було опубліковано 1964 р. і спричинило гарячі дискусії серед теологів: одні трактували переклад Ассада як найелегантніший, інші – спотворений європейським лібералізмом, відтак відмовлялися визнати його взагалі. Світова мусульманська ліга фактично стала на бік Ассадових опонентів. Попри це, завдяки підтримці своїх прихильників Ассад завершив працю 1980 року.
Він залишався інтелектуально активним до останніх днів, водночас не втративши смаку до мандрівок і переміни місць. Помер 20 лютого 1992 р. в Іспанії. Похований на мусульманському цвинтарі в Марбеллі (Андалузія).Ігор Чорновол
http://www.gazeta.lviv.ua/articles/2005/07/01/6448/
http://muhammad-islam.livejournal.com/14437.html

Fascism has a Difference

Поскльку к настоящему времени фашизм стал единственной альтернативой статусу кво (Fascism is a true opposition), то влившаяся в него контркультура в сочетании с антифашистской пропагандой произвела дифракцию этого явления (Fascism has a difference). Принято различать в фашизме выделяют нацизм (немецкий фашизм), неофашизм, монархофашизм, военный фашизм и даже исламофашизм (nazism, neofascism, military fascism, monarcho-fascism). Специалисты, возможно, назовут еще больше разновидностей. Сейчас фашизм можно разделить на мишень антифашистов (ксенофобы, расисты) и поклонников фашистской эстетики (гламурный фашизм) (also fascism for anti-fascist & for fascist). Или старый и новый фашизм. Неофашизм подразумевает сохранение нацистской эстетики при критике неадекватной современному обществу практике классическойго фашизма: территориальную экспансию, бюрократизацию общества и принцип вождизма (Bad old fascism means imperialism, totalitarism & autoritarism). Поэтому неофашизму (под влиянием английской расистской традиции) свойственен: белый сепаратизм (ос. в США: "свободные люди Монтаны"), идеал белого гражданского общества ("бурский республиканизм"), национальная демократия и борьба с формами авторитаризма (New Fascism mean white separatism & national democracy).
Расизм преобладает над узколобым национализмом (в случае движения скинхедов). Отсюда очищение фашизма от тоталитаризма и авторитаризма как не-белых принципов.
http://messir-yunus.livejournal.com/203171.html

Расизм против национализма

Ситуация симптоматичная для правого дискурса. В свое время из-за подобного шовинизма сгинуло Белое движение, поскольку Юденич не мог договориться с эстонцами, а Деникин с украинцами и поляками. Тогда как большевики и все прочие революционеры выигрывали как раз за счет зарубежной поддержки. Russian White Army loose Civil War because of chauvinism. Great Russia was against white nation such as Estonian, Poles & Ukrainians.

В самом деле, что вызывает законную антипатию? Инфильтрация инорасовых элементов. Почему? Факты показывают, что "негритизация" Гаити и Южной Африки привела к упадку этих стран. Нобелевский лауреат Доктор Уотсон заявил, что негры глупее белых. Nigger Revolutions in Haiti & South Africa make these regions less progressive. Race-mixing is evil! Поэтому расовое смешение объективно ослабляет нацию, поэтому любую попытку расового смешения следует рассматривать как преступление. Однако этому можно противопоставить расизм, причем расизм интернациональный, расизм белый. White racism is against chauvenism! Известен и тот факт, что изолированные нации вырождаются. Посему мигранты необходимо, но эти мигранты должны быть белыми. But isolation is evil too! Конечно, многие знают, что белая раса неоднородна, согласно советской расологии она охватывает даже Ближний Восток. Однако есть переходные формы. Можно посмотреть на Италию: северяне являются оплотом Белой цивилизации (Милан, Венеция, Генуя), тогда как юг превращен в свалку. Ядро белой расы - нордическая раса! True white race is the nordic race!
Долой шовинизм! No сhauvinism!
Да здравствует белый расистский интернационал!
Long live white racial international!
http://messir-yunus.livejournal.com/202782.html
Восточная Фаланга - независимая исследовательская и консалтинговая группа, целью которой является изучение философии, геополитики, политологии, этнологии, религиоведения, искусства и литературы на принципах философии традиционализма. Исследования осуществляются в границах закона, базируясь на принципах свободы слова, плюрализма мнений, права на свободный доступ к информации и на научной методологии. Сайт не размещает материалы пропаганды национальной или социальной вражды, экстремизма, радикализма, тоталитаризма, призывов к нарушению действующего законодательства. Все материалы представляются на дискуссионной основе.

Східна Фаланга
- незалежна дослідницька та консалтингова група, що ставить на меті студії філософії, геополітики, політології, етнології, релігієзнавства, мистецтва й літератури на базі філософії традиціоналізму. Дослідження здійснюються в рамках закону, базуючись на принципах свободи слова, плюралізму, права на вільний доступ до інформації та на науковій методології. Сайт не містить пропаганди національної чи суспільної ворожнечі, екстремізму, радикалізму, тоталітаризму, порушення діючого законодавства. Всі матеріали публікуються на дискусійній основі.

CC

Если не указано иного, материалы журнала публикуются по лицензии Creative Commons BY NC SA 3.0

Эта лицензия позволяет другим перерабатывать, исправлять и развивать произведение на некоммерческой основе, до тех пор пока они упоминают оригинальное авторство и лицензируют производные работы на аналогичных лицензионных условиях. Пользователи могут не только получать и распространять произведение на условиях, идентичных данной лицензии («by-nc-sa»), но и переводить, создавать иные производные работы, основанные на этом произведении. Все новые произведения, основанные на этом, будут иметь одни и те же лицензии, поэтому все производные работы также будут носить некоммерческий характер.

Mesoeurasia

Mesoeurasia
MESOEURASIA: портал этноантропологии, геокультуры и политософии www.mesoeurasia.org

How do you like our website?

>
Рейтинг@Mail.ru