Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Традиция - Революция - Интергация

Вы, Старшие, позвавшие меня на путь труда, примите мое умение и желание, примите мой труд и учите меня среди дня и среди ночи. Дайте мне руку помощи, ибо труден путь. Я пойду за вами!

Наши корни
: Белое Дело (РОВС / РОА - НТС / ВСХСОН), Интегральный национализм (УВО / УПА - ОУН / УНСО), Фалангизм (FET y de las JONS / FN), Консервативная революция (AF / MSI / AN / ELP / PyL)
Наше сегодня: Солидаризм - Традиционализм - Национальная Революция
Наше будущее: Археократия - Энархизм - Интеграция

23 июл. 2012 г.

Богдан Вишневецький: Початок Останньої Імперії

Ця картина Джона Коплі, який був більше британцем аніж американцем і який після війни за незалежність перебрався назавжди до Лондона є напрочуд американською.
Остання Імперія в республіканському одязі вважає своєю сакральною місією рятувати світ від чудовиськ.
Як на цій картині  людину зразково білої зовнішності рятують від темного морського хижака.
І це символично. Аж занадто.
Варто згадати не лише байку Мелвіла про білого кіта, але й доктрину президента Монро із послідуючим перетворенням іспанської колоніальної імперії на власну бананову плантацію й військові експедиції американців до Франції під час обох світових воєн, і  майже алхімічну трансмутацію України радянської в Україну буржуазно-демократичну здійснену Рейганом, його спецслужбами та його агентурою, геополітичні виправи галицького поляка Бжезинського, усі сарацинські весни й усі хохляцькі майдани.
І не варто ображатися та набиватися в союзники до тегеранських мул та венесуельських нацболів.
Нас просто рятують від голодного темного хижака.
Просто поглянте уважно на цю картину, на якій рабовласницька республіка-імперія іще не страждає ожирінням, де негр є рабом, а темного хижака неполікорректно гатять списом.
Сподіваюсь, що вам сподобається...

Павло Паламарчук: Під Львовом билися дивізійники СС "Галичини" з радянськими військами

Учора між селами Ясенівці та Червоне Золочівського району Львівської області відбулася історична воєнна реконструкція "Бродівський котел". Відтворювати події липня 1944 року приїхало 165 реконструкторів із Львова, Києва, Рівного, Хмельницького та Дніпропетровська. Вони відтворювали історичні події, коли дивізія СС "Галичина" разом з німецькими військами проривалися із оточення радянських військ. Під час цього прориву три чверті дивізійників було вбито.

"Відтворення цих подій важливе як в історичній, так і в національній площині, - розповів голова Товариства пошуку жертв війни "Пам'ять" Любомир Горбач. - Це була страшна війна. А цей прорив особливо пам'ятний. Адже тоді брат стріляв у брата, родич у родича. І не через свої особисті примхи. Так вимагала влада. Ми повинні не забувати цей урок історії і не повторювати такого більше".

Для реконструкції використовували історичний транспорт. Бронетранспортер, грузові машини, мотоцикл. Стріляли із катюш, мінометів. Усі вояки були вдягнуті у воєнну форму того часу.

"У СС "Галичину" пішов молодим 18-річним хлопцем, - розповів колишній стрілець-канонір Василь Одух. - Служив в зенітній артилерії. Під час Бродівського котла ми стояли під селом Висоцько. То було шось страшне. Сили були нерівні. Радянських солдат було в три рази більше ніж нас. Тут все навкруги горіло. Трупи повсюди лежали. По нас "катюшами" і кулеметами безперервно стріляли. Снайпери також били нас. Мені якось дивом вдалося звідси прорватися. З кількома десятками найшли коридор в оточенні. Зразу бігли лісом. Потім переправилися в Закарпаття. Звідти нас вже в Європу перекинули".

Русские в борьбе с большевизмом в Китае


«Белые кондотьеры безнаказанно разгуливают по всему Китаю и, пользуясь своей высокой военной квалификацией, одерживают победы» (нарком иностранных дел СССР Георгий Чичерин начальнику Иностранного отдела ГПУ Мееру Трилиссеру 16 января 1925 г.). Первый русский эмигрантский отряд на службе у правителя Маньчжурии маршала Чжан Цзолиня появился во время его войны с генералом Фын Юйсяном в 1923 г. Идея, по всей видимости, принадлежала русским военным советникам, служившим в штабе маршала. В отряд записались 300 русских добровольцев, однако он был вскоре распущен из-за подписания мира с Фыном. Идея создания русского отряда была возрождена в 1924 г. в связи с началом в сентябре этого года второй войны между Чжан Цзолинем и коалицией маршалов среднего Китая во главе с У Пейфу. Армией Чжан Цзолиня командовал генерал (позднее маршал) Чжан Цзучан, который во время Русско-японской войны, будучи хунхузским старшиной, сотрудничал с русской разведкой и получил чин ротмистра русской армии, а позднее работал подрядчиком во Владивостоке. В штабе Чжан Цзучана, хорошо говорившего по-русски, сосредоточилось большое количество русских военных и гражданских специалистов.
Восточная Фаланга - независимая исследовательская и консалтинговая группа, целью которой является изучение философии, геополитики, политологии, этнологии, религиоведения, искусства и литературы на принципах философии традиционализма. Исследования осуществляются в границах закона, базируясь на принципах свободы слова, плюрализма мнений, права на свободный доступ к информации и на научной методологии. Сайт не размещает материалы пропаганды национальной или социальной вражды, экстремизма, радикализма, тоталитаризма, призывов к нарушению действующего законодательства. Все материалы представляются на дискуссионной основе.

Східна Фаланга
- незалежна дослідницька та консалтингова група, що ставить на меті студії філософії, геополітики, політології, етнології, релігієзнавства, мистецтва й літератури на базі філософії традиціоналізму. Дослідження здійснюються в рамках закону, базуючись на принципах свободи слова, плюралізму, права на вільний доступ до інформації та на науковій методології. Сайт не містить пропаганди національної чи суспільної ворожнечі, екстремізму, радикалізму, тоталітаризму, порушення діючого законодавства. Всі матеріали публікуються на дискусійній основі.

CC

Если не указано иного, материалы журнала публикуются по лицензии Creative Commons BY NC SA 3.0

Эта лицензия позволяет другим перерабатывать, исправлять и развивать произведение на некоммерческой основе, до тех пор пока они упоминают оригинальное авторство и лицензируют производные работы на аналогичных лицензионных условиях. Пользователи могут не только получать и распространять произведение на условиях, идентичных данной лицензии («by-nc-sa»), но и переводить, создавать иные производные работы, основанные на этом произведении. Все новые произведения, основанные на этом, будут иметь одни и те же лицензии, поэтому все производные работы также будут носить некоммерческий характер.

Mesoeurasia

Mesoeurasia
MESOEURASIA: портал этноантропологии, геокультуры и политософии www.mesoeurasia.org

How do you like our website?

>
Рейтинг@Mail.ru